Saturday, August 6, 2011

comeback stage!

yosh!!!

assalamualaikum~~
anyeong haseyo!!!

hi...burppp~~ oppss sorry..kekenyangan ni..maklum la..buka puasa kat kampung..riuh dengan makanan je..buka puasa dah..semua dah.. tengok comeback stage pun dah..wah!! welcome back suju!!! daebak!!! share link ye~~klik2 jangan tak klik..setakat ni..saya suke lagu superman.bukan lagu kat cerita superman tu.ni lagu terbaru dari SME..Super junior la pun yang nyanyi..kalau dulu..dorang ni famous dengan lagu super girl..sekarang...demam mula kembali bila dengar lagu superman!

oh ye..Mr.Simple pun best juga.ahhh~~ kedua-duanya saya suka..semua la saya suka (tamak ke kalau macam ni?) nanti nak belajar dance mereka la..hehe..sekarang saya dah boleh menari lagu danger (fx).hari2 saya menari tau..cume..mungkin kene improve sikit kot..hikhikhik..puji diri sendiri plak..(dah tak de yang tolong puji~hmm)

ok lah..nak download,internet ni sekat2 plak..tak pe..nah!! dengar la! pape pun..Super Junior!! Welcome back!!!

Last man standing~~
bye~~jaljayo!!!


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...