Wednesday, March 3, 2010

selamat malam :D

haiii....selamat malam cikgu!!!hehee..aduh lemony bdn...td bwat la esemen sket untuk klas ari jumaat..ingtkn nk siap kn esk.tp nmpk ny x dpt plak..ap g RTM?? ARRGGHH!!! xmo xmo...bosan..lgpon..hmm..xpape la..aduh.keje ade lg ni yg x siap.pdn mke ko.mlas lg..ni la balasan sbb kemlasn ko 2.ap bley bwat.nme pon stdnt kn.so,trime je la. tension tol la.kat dpn umah aku ni kdai mkn..dah..rmai la yg melalak.haram sore sdp..aduh..tensen je dgr..nk ttp tlnga pon xgne,bkn dye nmpk pon aku perli dye kn.sore sumbng 2 ari2 ad.kecoh2.mggu dpn ayh g medan.along doakn selamat smpai,selmt blik.hehehe.

nmpkny wajib la plak g rtm 2..aduh.aku bru nk lelapkn mte aku ni ngn mmpi2 yg indah..tp.2la kan.nk bwat mcm ne kn.sje la 2 nk denda.pening plak pk nk pkai bju ap.padahal g rtm je..bkn g korea jmpe lee min-ho pon.hahaha.ske gle la kat dye..gun jun-pyo!hekhekhek..
skali skali berngn ngn dye besh gak.aku ni kaki berngn..10 thn akan dtg pon aku da ad angn.tp 2 la..org kte angn2 2 tak elok.btl ke?aku pon xtau..mgkin ade org ckp klu kt angn2 nnt x dpt ap yg kt angnkn.tp bg aku plak,klu ade angn+ngn usaha aku rse bnd 2 mgkin jd kot kn..yela..stiap bnd kt angnkn.contohny kereta..aku mmg la nk pkai mini cooper.tp klu x dpt mini cooper vios trd pon jd la.hahaha
demand dowh! ha kn da nk stat berangn da.

jam menunjukkan da 11.30pm.aku x mand lg rpeny.maklumla.nk siapkn esemen kteny.kterny la.heheh
hari pon da nk malam sgt ni..nk go to sleep..ngntk x gak.
push dri untk tdo..so esk x la ngn tk kn..nite!!


bella

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...