Thursday, April 29, 2010

ok.

aslmkm......
apa kabar sume??da lme tak udpte blog...tgn ni pon agk gtl gak la ble da lme tak menyemakkn diri kat fb,menaip2 kat blog ni..heheh....biase la..fhm2 sndri la ye..(sigh)...owh ye,,,alhmdulillah...assgnmnt animation hmpir siap ats pertlgn kwn2 yg sedia hulurkan bantuan ringankan beban aku yg lptp da terbkr..terima kasih sume...jase korg aku ingt smpai la kt da abes nnt..rse sdey plak nk abes ni..lgpn tggl 2 sem je lgi..moga2 tak de repeat.insyaallah..mse aku ssh mcm ni la aku dpt tau yg mne kawan...yela...bak kte org..nk ckp perkataan

"aku kn kwn kau"
mmg la mudah..tpi ade ke yg ikhls???nk tau jjur ke tak org tu..tggu tme kt ssh...kat situ bru kt tau sape kawan kte tme ssh +senang..kebnykannye tme kte huhahuha sume jdi kwn kte..ble kt ssh,mntak tlg..bnyk plak bg alasan...so,kat sni aku da nmpk sape yg btl2 ikhlas ble berkawan..kawan bkn untuk tme kte senang lenang tau..tpi untuk susah jgak.tpi bkn untuk mnyusahkan.so,renungkanla sape kawan korng..pikir balik kot2 la korg ade kawan yg mcm haram je...ske nk malukan org,slalu bgge dri dgn kebolehan yg die ade,slalu bongkak,kerje asek nk membodek je..klu ade kwn mcm tu..elok la bgi die sdar.klu tak sedar gak tgglkan la..aku ade gak kwn mcm tu..aku lgsg tak heran dgn ape yg die ade..bnde tu sume bkn kekal slamanya pon..1 hri nnt di bwh jgak..xsume manusia hdp kat ats roda.what goes around cmes around kn??karma la tu klu die da jtuh...biakan die dgn dri die yg sgt2 malang kerana tak pernah bersyukur dgn semuanya...

apa2 pon...terima kasih KAWAN yg tlg aku pnjm lptp,tlg aja,tlg sgle2 nye...moga pnjg umo,slalu murah rezeki..amin...

KAWAN korg
bella

1 comments:

MaysqA_AqsyaM said...

topik besh dowh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...